לקראת הנסיעה המרגשת: האמן החסידי הפיק שיר מיוחד • האזינו

קלמן טלר No Comments on לקראת הנסיעה המרגשת: האמן החסידי הפיק שיר מיוחד • האזינו

סנדי דינקל בהפקה מוזיקלית ייחודית לקראת מסע 'בני עלייה' של ארגון 'זה לזה'

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת נסיעתם לפרשבורג של קבוצת יתומים חסידיים במסגרת פרויקט 'בני עלייה' של ארגון 'זה לזה', הפיק האמן החרדי סנדי דינקל, חבר מקהלת מלכות ואחד הכישרונות הבולטים בתעשיית המוזיקה החסידית, את הסינגל 'אשרינו בני עלייה'.

מדובר בסינגל ייחודי שהופק, עובד ובוצע על ידי דינקל, שילווה את מסע היתומים לפולין ברגש חסידי אותנטי ובאנרגיה שמשלבת מוזיקה איכותית וחדשנית. הסינגל, שיוצא לאור לרגל מסע הקודש של חבורת בני עלייה, הופק בהתנדבות על ידי סנדי דינקל שנרתם לפעילות ונענה לבקשתם של ראשי ארגון 'זה לזה'.

מתוך תפיסת עולם הדוגלת בהעצמת היתומים והענקת ביטחון לבחורי ישיבות חסידיים שמצאו את עצמם בעולם של שכול ויתמות, הוחלט להפיק את הסינגל המקורי עבור הבחורים שהצטרפו למסע כאות תגמול על פרויקט שנמשך על ידי הארגון בתקופה האחרונה. הסינגל הסוחף, שילווה את המסע המרגש לאתרי יהדות וקברי צדיקים בפולין, מהווה חלק אינטגרלי מהחזון של ארגון 'זה לזה' להתייחס ליתמות כאל נקודת זינוק מעצימה.

כמי שנחשב למוביל בהפקת סינגלים אומנותיים למוסדות, ארגונים וישיבות, סנדי דינקל היה הבחירה המתאימה ביותר להוביל את הפקת הסינגל עבור הארגון. בשילוב של רגש חסידי, מוזיקה חדשנית ואנרגיה סוחפת, הצליח דינקל לפלס את דרכו לחזית הבמה המוזיקלית של הציבור החרדי. הסינגל החדש מדבר בעד עצמו.

האזינו:



0 תגובות